Sunday, September 12, 2010

Tolong ingatkan aku

A                           B
Jangan disusun kata-kata penamat
A                           B
Jangan disebut baris ayat keramat
F#m                    A
Biar lenyap diserap sunyi
F#m                    A
Biar senyap yang tak menyepi
 
E              B 
Tolong ingatkan aku
F#m  
Kisah kau tersedar
A                      E                     
Dengan saku penyeluk masa 
B F#m A
houwo~
 
A                         B  
Mari patahkan papan markah lama
A                    B 
Mari padamkan buku tiga lima
F#m                A
Biar luka sembuh sendiri
F#m                A
Biar lupa ditebas hari
 
E               B
Tolong ingatkan aku
F#m
Kisah kau tersedar
A                    E     B
Dengan saku penyeluk masa houwo~
E
Kau dampingi aku
B                    F#m 
Setiap detik jantungku berdetak
A               E      B
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
 
A                     B
Bila marah merasuk minda
            A
Kecewa menyelubungi jiwa
B Abm F#m
Aku lupa
 
E         B
Tolong ingatkan aku
         F#m
Kisah ku tersedar
A                    E    B 
Dengan kasih memeluk rasa houwo~
E
Ku teringatkanmu
B                      F#m
Setiap detik jantungku berdetak
A               E       B  F#m A
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
 
E                B        F#m A
Tolong ingatkan aku kisah kita
E B E B
Tolong ingatkan aku
F#m
Kisah ku tersedar
A                     E   B F#m A 
Dengan kasih memeluk rasa houwo~
 
E                B 
Tolong ingatkan aku
       A
Kisah kita

No comments:

Post a Comment